الثلاثاء، 19 فبراير 2013

يا إخوان أنا سلفي .... يا سلفي أنا إخوان

يا إخوان أنا سلفي .... يا سلفي أنا إخوان
إسلامي ده هدفي ... مش سلفي ولا إخوان
إسلامي عنواني ... ولا فيش غيره عنوان
ولائي ده لديني ... لشريعة الرحمن
إسلامي عنواني ... ولا فيش غيره عنوان
ولائي ده لديني ... لشريعة الرحمن
************************
آن الآوان ننسى .... إن إحنا في منافسة
عاوزين نعود إخوة ... تعالوا نبقى كيان
تعالوا نبقى كيان...تعالوا نبقى كيان
... حظ النفوس ننساه ... لا دنيا لا ولا جاه
عيونا عالتمكين عشان ملامحه تبان
************************
فكونا من الإختلافات .. بكفاية الإتهامات
ملعونة الإنتخابات ... لو فينا واحد خان
فكونا من الإختلافات .. بكفاية الإتهامات
ملعونة الإنتخابات ... لو فينا واحد خان
إخوان أنا سلفي ... يا سلفي أنا إخوان
mm

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق

مدونة الارض لنا " كل ما يخص المسلم صاحب الهم والدعوة"

قناة الاقصي وتردد جديد